Telefon a savoir vivre, cz. 3

Większości ludzi wydaje się, że wiedzą jak należy rozmawiać przez telefon. Często jednak popełniają karygodne błędy, zapominając o kilku bardzo ważnych zasadach telefonicznego savoir vivru.
Zasady jednak są jasne i proste do zapamiętania. Poniżej wspominamy o najważniejszych z nich, z nadzieją, że przybliżą one naszym czytelnikom, jakie zachowania są dozwolone, a jakich należy unikać.
Po pierwsze należy pamiętać o tym, że rozmowę telefoniczną zawsze kończy osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli to my dzwonimy do kogoś, to my powinniśmy rozmowę zakończyć.
Jeśli natomiast rozmowa telefoniczna została z jakichś przyczyn przerwana, należy pamiętać, że zadzwonić ponownie powinna zawsze ta osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli ktoś do nas zadzwoni, a my akurat nie możemy rozmawiać, pamiętajmy o tym, by nie trzymać rozmówcy na linii.
Zamiast tego, możemy zaproponować, że oddzwonimy nieco później. Jeśli osoba, z którą rozmawiamy, przebywa obecnie za granicą kraju, pamiętajmy by jak najszybciej zakończyć rozmowę, by narażać tej osoby na nadmierne koszty.
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Darmowy montaż garaży blaszanych - jak to wpływa na decyzję zakupową?
Darmowy montaż garaży blaszanych to istotny element wpływający na wybory konsumentów. Taka oferta zmienia postrzeganie wartości produktu oraz zwiększa konkurencyjność na rynku. Klienci doceniają oszczędność czasu i pieniędzy, co sprawia, że stają się bardziej skłonni do zakupu. Warto zwrócić uwagę n

Rola warsztatów plastycznych w rozwijaniu umiejętności manualnych u przedszkolaków
Warsztaty plastyczne są niezwykle istotne dla najmłodszych, gdyż wspierają rozwój ich umiejętności manualnych. Dzięki różnorodnym technikom i materiałom przedszkolaki mogą eksplorować swoją kreatywność oraz doskonalić zdolności motoryczne. Wprowadzenie do sztuki w młodym wieku ma również pozytywny w
