Telefon a savoir vivre, cz. 3

Większości ludzi wydaje się, że wiedzą jak należy rozmawiać przez telefon. Często jednak popełniają karygodne błędy, zapominając o kilku bardzo ważnych zasadach telefonicznego savoir vivru.
Przeczytaj również: Serwowana na wiele sposobów
Zasady jednak są jasne i proste do zapamiętania. Poniżej wspominamy o najważniejszych z nich, z nadzieją, że przybliżą one naszym czytelnikom, jakie zachowania są dozwolone, a jakich należy unikać.
Przeczytaj również: Na początek dnia
Po pierwsze należy pamiętać o tym, że rozmowę telefoniczną zawsze kończy osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli to my dzwonimy do kogoś, to my powinniśmy rozmowę zakończyć.
Przeczytaj również: Kawa kochana przez miliony
Jeśli natomiast rozmowa telefoniczna została z jakichś przyczyn przerwana, należy pamiętać, że zadzwonić ponownie powinna zawsze ta osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli ktoś do nas zadzwoni, a my akurat nie możemy rozmawiać, pamiętajmy o tym, by nie trzymać rozmówcy na linii.
Zamiast tego, możemy zaproponować, że oddzwonimy nieco później. Jeśli osoba, z którą rozmawiamy, przebywa obecnie za granicą kraju, pamiętajmy by jak najszybciej zakończyć rozmowę, by narażać tej osoby na nadmierne koszty.
Polecane artykuły

Wiedza i zdolność rozumienia
Wiedza i zdolność rozumienia to tylko na pozór pojęcia zbliżona. W kontekście szkół podstawowych często mówi się o zjawisku analfabetyzmu wtórnego, które polega na tym, że uczeń potrafi rozpoznać litery i przeczytać zdanie.Przeczytaj również: Serwowana na wiele sposobów biuro tłumaczeń angielski w

Holenderskie święta narodowe
Ciekawostką na skalę na pewno europejską jest informacja, iż Holandia, znajdująca się w centrum naszego kontynentu, obchodzi tylko dwa święta państwowe, w trakcie całego roku kalendarzowego.Przeczytaj również: Co to jest święto narodowe Pierwszym świętem jest Dzień Króla, będący tak naprawdę dniem