Racjonalne zarządzanie własną karierą to jedna z umiejętności, które zdecydowanie zbliżają nas do sukcesu.
Chaotyczne działania, brak jasno określonych priorytetów i błądzenie po niezwiązanych ze sobą stanowiskach pracy mogą co najwyżej wypełnić nam czas i przynieść nieco grosza, jeśli jednak liczymy na to, że z każdym rokiem nasza pensja będzie rosnąć a praca będzie coraz bardziej satysfakcjonująca – musimy mieć plan.
Czego chcesz i w jaki sposób możesz to osiągnąć? Na pierwsze pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam, ale w znalezieniu odpowiedzi na drugie może Ci pomóc szkoła finansów i bankowości.
Jednym z celów nauczania w dobrej szkole o tym profilu jest kształcenie umiejętności planowania zawodowego życia.
Tutaj dowiesz się przemyśleć i postawić każdy kolejny krok, by konsekwentnie podążać obraną ścieżką.
Dobry plan to podstawa sukcesu.
Planowania pozwala Ci na pewność działania i szybkie reagowanie.
Jeśli przewidziałeś różne warianty i na każde pytanie masz gotową odpowiedź, sukces jest tylko kwestią czasu.