Telefon a savoir vivre, cz. 3
Większości ludzi wydaje się, że wiedzą jak należy rozmawiać przez telefon. Często jednak popełniają karygodne błędy, zapominając o kilku bardzo ważnych zasadach telefonicznego savoir vivru.
Zasady jednak są jasne i proste do zapamiętania. Poniżej wspominamy o najważniejszych z nich, z nadzieją, że przybliżą one naszym czytelnikom, jakie zachowania są dozwolone, a jakich należy unikać.
Po pierwsze należy pamiętać o tym, że rozmowę telefoniczną zawsze kończy osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli to my dzwonimy do kogoś, to my powinniśmy rozmowę zakończyć.
Jeśli natomiast rozmowa telefoniczna została z jakichś przyczyn przerwana, należy pamiętać, że zadzwonić ponownie powinna zawsze ta osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli ktoś do nas zadzwoni, a my akurat nie możemy rozmawiać, pamiętajmy o tym, by nie trzymać rozmówcy na linii.
Zamiast tego, możemy zaproponować, że oddzwonimy nieco później. Jeśli osoba, z którą rozmawiamy, przebywa obecnie za granicą kraju, pamiętajmy by jak najszybciej zakończyć rozmowę, by narażać tej osoby na nadmierne koszty.
Polecane artykuły
Ważna opinia studenta
Jak wygląda nowoczesne podejście do klienta? Zupełnie inaczej, niż jeszcze kilka lat temu. Dziś coraz większą wagę przykłada się do zrozumienia potrzeb klienta – nie jako grupy, ale jak indywidualnych jednostek. Potrzeby te pozwalają na skuteczniejsze dostosowanie oferty, co jest korzystne zarówno z
Wielokulturowość w dawnej Polsce
Współcześnie rozumiana idea wielokulturowości narodziła się dopiero w czasach nowożytnych. Nie oznacza to jednak, że wcześniej nie istniały społeczeństwa złożone z wielu kultur, wręcz przeciwnie. www.ecc2007.de https://www.reh-beauty.pl/fizjoterapia/ Prawie każde średniowieczne społeczeństwo zos